miercuri, 21 aprilie 2010

We- continuare...

Dupa Expo Vinvest, ne-am indreptat spre natura...
Si ne-am tot dus,catre Casa Altringen, unde administratorul ne astepta, aveam rezervarea facuta.




Indragim acest loc, inca din prima clipa cand i-am calcat pragul.
Pentru prima data anul acesta, am gasit toti pomii infloriti, o gradina plina de miresme.











Pe drum, ne-am oprit, sa vada Ines mieluseii...



Infometati fiind, am servit pranzul, o ciorbica taraneasca si snitele cu pireu si salata de varza, iar la desert, praji de cioco.
Am ales sa pranzim pe terasa...





Pana a venit ciorba, Flamanzila mea, servea cu pofta, paine de casa cu smantana



ce-a mai ramas din ciorbitza...



si cersetorul casei, Murphy ...



Si a sosit pireul...mult, pufos si bun...



ce-a mai ramas din snitele...



si salata, cu piper...



Cea mai buna prajitura de casa, din cioco si fulgi, aici am mancat-o




Dupa masa, ne-am plimbat, printre pomii infloriti



un somnic de frumusete



Eu am profitat din plin de aerul curat, mi-am umplut sufletul de bine, am ascultat ciripitul pasarelelor, minunata primavara!



Radu poluand atmosfera...



Inesuka noastra, zambareatza



La plecare, in casa se facea focul,




Cine era trista la plecare? oare cine?
I-am promis ca vom reveni...

0 comentarii: