luni, 2 noiembrie 2009

Trecatori prin viata


Ma scurg incet printre lacrimi si imi simt pasii plini de indoiala. As vrea sa pot vedea viitorul intr-o oglinda fermecata dar viata reala e uneori prea cruda. As vrea sa-mi alin sufletul cu sperante... pana la urma toti suntem trecatori... prin viata... trecatori prin viata mea, a ta, a altora. Ascult cum loveste apusul de soare pamantul, ascult norii plangand, ascult cum trece aerul grabit pe langa chipul meu, ascult glasul vietii si indraznesc sa cred ca vor veni si zile mai bune. Zambesc, cu speranta ca dimineata de maine e un nou inceput, ca lumina privirii izvoraste din sufletul meu bun si ca zambind ii voi bucura pe cei din jurul meu si in primul rand, pe mine.
Ma scurg ca nisipul dintr-o clepsidra gingasa...


voi invata ce e timpul, voi invata s-l ating si sa-l iubesc. Viata îşi merită fiecare bănuţ din preţul ei.

0 comentarii: