miercuri, 4 noiembrie 2009

Melodia noastra...



Iubesc ce vad si ce ascunzi,
Iubesc ceea ce arati, sau insinuezi,
Iubesc ceea ce esti sau ce-mi imaginez ca esti,
Ce este strain si ce este al meu.
Iubesc ce daruiesti si ce ascunzi,
Iubesc intrebarile tale, raspunsurile tale,
Iubesc indoielile tale dar si siguranta.
Te iubesc in simplu dar si in complex,
Iubesc ce zici, ce taci,
Iubesc amintirile tale, uitarile tale,
Iti iubesc mirosul, aroma,
Te iubesc in sarut si in distanta
Si iubesc ce iubesti...
EU TE IUBESC!
Te iubesc pentru iubire, fara dublu sens,
Te iubesc si daca as putea sa nu te iubesc,
Stiu ca te-as iubi oricum la fel...
Si iubesc ce iubesti...
EU TE IUBESC!

Te iubesc pentru iubire, pentru a ti-o darui,
Te iubesc cu orgoliul de-a iubi,
Deoarece pentru a te iubi, eu m-am nascut,
Iubesc ce esti si ce poti,
Iubesc ce afirmi , ce negi,
Iubesc ce zici, ce gandesti,
Iubesc cat masori si cantaresti,
Si iubesc ce prinzi si ce lasi,
Iti iubesc bucuria si tristetea,
Te iubesc trup si suflet,
Te iubesc in crizele tale si in linistea ta,
Iubesc ce ceri si ce daruiesti,
Iti iubesc mangaierile, jicnirile,
Te iubesc pe moment si pentru totdeuna.
Te iubesc in raiul tau si in infernul tau
Si iubesc ce iubesti...
EU TE IUBESC!
Te iubesc pentru iubire, fara dublu sens,
Te iubesc si daca as putea sa nu te iubesc,
Stiu ca te-as iubi oricum la fel,
Si iubesc ce iubesti...
EU TE IUBESC!
Te iubesc pentru iubire,
Pentru a ti-o darui...
Te iubesc cu orgoliul de-a te iubi,
Deoarece pentru a te iubi, eu m-am nascut!

0 comentarii: