vineri, 9 iulie 2010

40 de veri frumoase...La multi ani, Iubi meu!




...dupa atatia ani si atatea prin cate am trecut impreuna si mai trecem inca… stiu acum ca suntem unul oglinda celuilalt. Ca ne-am intalnit (din nou) ca sa continuam sa crestem impreuna, sa ne invatam lectiile, sa ne fim alaturi sprijin si sa slujim nu numai ca soti, dar si ca buni prieteni unul pentru celalalt. Si pentru tot ceea ce ne inconjoara.

Pentru toate cate am invatat unul de la altul, pentru ca langa tine invat sa accept si sa nu mai judec si sa iubesc, doar sa iubesc… si mai ales pentru ca ESTI, pur si simplu… pentru toate iti multumesc, iubitul meu!



La multi ani, Radu meu! Te iubesc! La multi ani!

Cred ca 40 de ani e maturitatea deplina!


3 comentarii:

Unknown spunea...

La multi ani si de la mine.
Scrii niste cuvinte atat de profunde incat abia ma abtin sa nu plang. Foarte frumos Dorisico.
Sa fiti sanatosi cu totii, sa va iubiti vesnic si sa va bucurati de minunea voastra.

Anonim spunea...

La multi ani , Radu!
Sa fi sanatos si fericit , alaturi de fetele tale!

Dorisake spunea...

Merci, Vero, esti tu mult prea draguta!
Merci, Ana, si tie sa-ti traiasca Mustacila!