marți, 1 iunie 2010

Cuvinte de alint












CINE ESTI?


Eu: Cine esti tu?
Ines: Ingerul tau...

Eu: Cine esti tu?
Ines: Printesa ta...

Eu: Cine esti tu?
Ines: Puisorul tau, papusa ta, frumoasa ta, pisicutza ta...

...pana cand unul dintre aceste personaje adoarme...

Este jocul de culcare al printesei mele, de 7 ani.
Doamne, ai grija de toti copiii lumii!

DIN INIMA

Din inima iti daruiesc iubire; din suflet iti trimit speranta; ochii mei vad un singur chip; pasii mei se indreapta catre tine; iti intind mana, copile drag!
Haide, vino cu mami, sa-ti arat ce este lumea; e mare, avem multe de spus; dar mami este langa tine, mereu, neconditionat; iti voi fi calauza, ai incredere in mine; nimeni si nimic nu ne va sta in cale.
Te iubesc, puiul mamei!

NU DOAR DE 1 IUNIE

Nu cred ca trebuie sa-i daruiesti copilului numai de 1 iunie. Ii daruiesc zilnic, e viata mea!
Nu cred ca trebuie sa ma dau peste cap de 1 iunie sa-i arat ca e deosebita si sa-i demonstrez ce parinte bun sunt. Fac asta zilnic.

IUBIREA VIETII MELE

Dimineata cand deschid ochii, prima imagine care imi apare este a unui inger de fetita, pentru mine esti ingerul meu, esti viata mea, esti Totul!
Te ador, printesa mea!
Te iubesc, fetita mea!

MAMI TE ALINTA

Ziua te alint, iar tu-mi zambesti!
Gropite mici fac obrajorii!
Cand te sarut, tu iar zambesti!
Lumini de-argint au ochisorii!
Si noaptea-n somn iar te alint!
Iar tu manutele le-ntinzi usor!
Pe obrajorii-ti dulci eu pun cate-un sarut!
Iar tu adormi, zambind, visand un inger!

IUBITA MEA FIICA

In viata asta grea si dura , singurul lucru care ma face mereu sa merg inainte, esti TU.
Tu imi dai putere sa trec peste tot.
Iti multumesc Doamne, pentru asa o fiica minunata!
Te iubeste mama mult!


INTREBARE:

Cum as putea, printesa mea, sa te rasplatesc?

2 comentarii:

Unknown spunea...

Ce frumos. Ce cuvinte frumoase si din suflet.
La multi ani lu` Ines. Sa fie fericita si voi sa va bucurati de ea.

Dorisake spunea...

Multumim Vero, de urari...
La multi ani tuturor copiilor!