duminică, 2 mai 2010

Verde si albastru in povestea Primaverii!

Motto:

Primavara este pentru suflet un suras al infinitului! VICTOR HUGO


Primavara aceasta e speciala, pentru mine!
Simt nevoia sa alerg sub cerul albastru, sa simt mirosul pomilor infloriti, sa privesc lumea fascinanta a gazelor.
Ma bucur de soare, rad in soare si am un chef...nebun de viata!



Primavara aceasta isi revarsa caldura peste toti si ne incalzeste sufletele cu sperante!
Primavara aceasta speciala, a reusit din nou sa castige inimile noastre.
Se descatuseaza energii, culori, iar tot ce inseamna retineri, inhibitii e dat la o parte.

Astazi mi-am umplut ochii si creierul de mult verde si albastru...


Asculta mai multe audio Muzica



M-am oprit din drum si am sarutat cerul...nu cu patima de indragostit ci cu dor de albastru...m-am asezat pe iarba si mi-am umplut narile cu miros de verde crud,



cum numai primavara-l are...si mi-a fost rusine sa sarut fiecare fir de iarba care-mi atingea obrazul...pentru ca...o mica zana a Primaverii se uita cu jind la mine...



si am chemat-o sa ne tavalim amandoua in iarba...si radea asa de frumos... ca
florile si ca pasarile...cand vine primavara... atunci mi-am dat seama ca ma bucur sa traiesc...



m-am uitat in jurul meu si mi-am adus aminte de copilarie...de primaverile copilariei mele...



de umbletul hai-hui , de primaverile adolescentei mele...cand toti se indragosteau de toti...



si mi-am dat seama ca ,undeva in adancul sufletului meu, a ramas o primavara a tinereţii mele...care se trezeste in fiecare an si imi cere putin albastru si putin verde...numai atat...
Si e atata verde si albastru in primavara mea de acum...incat am uitat ca am 36 de
ani...


Ne-am jucat, de-a povestea...
cam asa...


Zana Primaverii, frumoasa ca intotdeauna,



sau poate acum si mai frumoasa, purta o coronita facuta din primele flori ale campiei.
Pletele ii adiau in bataia vanticelului usor,



fluturi albi ii tineau trena,



iar copacii grosi ii dadeau umbra.




A vorbit soptit cu Imparatul Verde crud...
Lui i-a cerut sa fie pomii plini cu flori albe...pentru maicuta ei...
Si Imparatul Verde crud, a facut o minune...
Si-atunci, maicuta zanei, a trebuit sa traiasca doua zile, printre crengile grele de alb parfumat...



...pentru a deveni, Zana Zanelor Mari.



Acum Zana Primaverii, era fericita...

Campul verde era casa ei...



iar florile cele mai bune prietene...



Bucurati-va de albastrul si verdele primaverii ca atunci cand erati copii si opriti-va din goana voastra spre neunde si priviti o clipa albastrul si verdele...
Sa-mi spuneti cum e ?
Sa va intre primavara in suflete si in inimi!


Va saluta Zana primaverii!



Si de la Dorisake, un pupix!

2 comentarii:

Unknown spunea...

Foarte frumos. Ma bucur pt ieseala voastra.
Pupixuri si tie si Zanei Primaverii.

Dorisake spunea...

Merci, Veronica!
Voi pe unde ati hoinarit de 1 mai ?