joi, 22 octombrie 2009

Buna dimineata, Viata!

Buna dimineata, Viata!
Da-mi voie sa-ti spun Neatza...asa zic eu prietenilor...
Am dormit cam mult in ultimele luni...vorba vine am dormit...
M-a luat "somnul" prin iunie, de ziua fetitei mele si m-am trezit intr-o toamna frumoasa ca aceasta.
Am avut destul de mult timp sa ma analizez, sa ma schimb, sa ma redescopar, sa ma creez asa cum vreau.
Am invatat ceea ce nu stiam, am simtit ceea ce nu as fi vrut sa simt, am depasit greutati si inca nu e totul gata, inca mai am de luptat.
Un drum greu, dar sper ca la linia de sosire, sa gasesc ceea ce cautam demult.
O alta Dorisake.

Asa ca azi, simt nevoia sa beau o cafea, chiar daca e fara cofeina.
O cafea, dimineata, asa in amintirea vremurilor vechi...
O cafea de toamna, cu migdale si scortisoara.
Si cu multa caldura in sufletul meu.




Doar ca fara tigara.
De 5 luni fara tigari...
Da, mare realizare, ar spune unii...
Culmea, eu nu o simt ca pe o mare realizare...sau cel putin inca...
Mi-a placut sa fumez si o recunosc.
Acum nu-mi mai place, nu mai simt deloc nevoia de a fuma.

Deci, noua mea viata, ne revedem aici, ori de cate ori, am ceva sa-ti povestesc, de acord?
Nu te plictisesc, iti promit...
Desi stiu ca tu esti buna si rabdatoare...
Te iubesc, Viata!

0 comentarii: